reklama

Ako sa to všetko začalo...

Nechcel som začať klasicky, ako rada hovorí moja slovenčinárka – takzvanými „meteorologickými úvodmi“. Ale nejako mi to nedá a hlavne – naozaj ma nenapadol lepší začiatok... Preto tieto riadky príjmite ako ospravedlnenie, nabudúce vymyslím niečo lepšie.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (5)

Jedného krásneho októbrového dňa (!!!)... dobre,...dobre,...fajn...buďte ticho vy tam vzadu, HEJ VY! ÁNO, VÁS myslím, sa už toľko neusmievajte – jednoducho to poviem rovno. Aj ja chcem byť blogerom. Tak ma tu máte. Nikto ma o to nežiadal aby som sa k vám pripojil, ale máte ma tu.

Matúško Kollár

Matúško Kollár

Bloger 
  • Počet článkov:  3
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Hm,... Srandisticko - optimistický kulturista a náruživý hráč počítačových hier, milujúci srandu,aj keby na chleba nebolo:) Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu